Popularni postovi

Strogi roditelji da ili ne?

Strog roditelj ne može biti svako i svakom.Ima iks primjera gdje su roditelji strogi i djeca odlični učenici,primjer bilo gdja da su ali nije tako kod svih.Zna biti bumerang ili nož sa dvije oštrice.neka djeca su osjetljiva ili nepopustljiva pa što više zatežeđ sve je gora situacija.Mora se biti i psiholog ponekad.Kažu ubio ga ko vola u kupusu i to mokrim užetom ili debelim kaišom sa tokom ili šakama itd.To su mnogi proživili i vidjeli ali i osjetili.Najgore mi je bilo kada moram donijet sam sebi prut da fasujem,hehe.Sad mi je smiješno a onda sam plakao i bez da fasujem a tek poslije.Djeca su fasifala ili dojijala batine nekad i bez razloga ili za sitnicu.Nekoj djeci to bude baš popravni ali nekoj to nikako ne odgovoara pa budu još gori ili dignu ruku na sebe ili pobjegnu od kuće ili ili još što šta.priča o dječaku čiji su roditelji sve imali ali njemu nisu davali od toga ništa jer nije zaslužio znači imao je ali nije koristio.A onda posebno kada dobije slabu ocjenu kazna mokro uže i svaki put tako do prvog srednje.mama je otišla u školu da vidi ocjene a on iskrpane odjeće iako ima novu ali nije je zaslužio ode kući i obuće ono zabranjeno.igrao se sa djecom i govorio kako će se ubiti majka mu je otišla u školu i rekla ako bude jedinica neka pripremi uže i čeka je kod kuće.Sve je bilo lijepo dok nije vidio da je vrijeme da majka dođe kući otišao je od djece koja su se nastavila igrati.Za jedan sat pročulo se da se momčić objesio samo što je majka stigla kući bio je još topao.I tako poslije više od 40 godina ova priča mi stoji u mislima,kljuca mozak i srce para.Moj vršnjak je još tu dječak u mojim mislima kojeg ne mogu zaboraviti.Grozna istinita priča ,žalosno je što ih ima još.
Svaki put dobro razmislite kako ćete svoje dijete kazniti.

tags:strogoća,roditleji,djeca,kazna,

No comments:

Post a Comment