Popularni postovi

Oči-kratkovidnost



Kratkovidnost je kažu naznaka starenja.Kažu neki dobro ja vidim, samo su mi ruke kratke.Puno puta sam to čula ,ali mi nije bilo jasno šta to baš znači .Iz dana u dan postaje mi jasnije.
Obratila sam se doktoru oftamologu ,a on mi reče šta hoćeš, to ti je starost.
Ja rekoh, šta ako je ,starost nije bolest....Tako neraspoložena odoh da kupim naočale.Sad ih skidam ,sad ih stavljam.
Kad ih nosim zabole me oči ali dobro vidim,kad ih skinem ne vidim čitati, a to mi stalno treba,ali ne bole me oči.
Kako se ponašati ne znam ni sama.
Znam samo da mi nedostaje knjiga da me uspava noću,da mi razbije svakodnevnicu tj. da pobjegnem od stvarnosti.Kad čitam, čitam šta ja hoću a svi moramo da gledamo iste kanale na tv.Obično svi gledaju sumorne i nasilne stvari, jer samo se to i prikazuje.
Tjeraju te da razmišljaš agresivno.Knjiga je ta što te smiruje i daje ti vremena da se vratiš sebi.A eto sad su problem kratke ruke ili loš doktor, što ne zna propisati pravu dioptriju.
Ko zna????

tags:naočale,starosne naočale i starosni vid,ne vidim,ostario sam,naočale sa dioptrijom,o

No comments:

Post a Comment