Popularni postovi

ALOJA VERA I STOMAĆNI PROBLEMI

Boli me stomak šta da radim?Od doktora do doktora.Od vrata do vrata svako ima neku svoju teoriju za probleme koje imam.Šta god da pojedem uradim stomak boli.Napuše se ko balon samo da pukne.tako je godina.Razni lijekovi koji trenutno olakšaju situaciju,ali već sutra isti problem.Nalazi uglavnom nisu loši ili nisu toliko lši da bi zadavali toliko problema.Bila sam u prilici da se skeniram.Neka vrsta pregleda,prezentacija lijekova na biljnoj bazi.Svi problemi s kojim sam se susretala sami su se ipisali na laptopu....Čovjek mi  očita nalaz i preporuči terapiju.Uglavnom je to dva litra aloje vere,multi maka,omega neka,neka pšenica u tabletama i čaj....Skupo jest....Mislila sam se danim i onda se odlučim na taj rizik...Posle prvih sedam dana korištenja terapije jednostavno sam se navikla na to da me ne boli stomak.Tako da sam prestala da obraćam pažnju na sebe.Kad me neko upita kako sam ja odmah kažem da sam dobro a onda me pitaju a stomak? ja ušutim i kažem nemam pojma pa nisam ni znala ako te nešto ne boli i ne smeta ti da ne primjetiš da taj dio tijela i imaš.Evo več terapiju koristim dva mjeseca iznenađna sam rezultatima,aloja vera je stvarno čudo neviđeno.Samo se pitam zašto doktori kad više ne znaju šta dalje i kako nekoga da lijeće zašto ne preporuče nešto tako.Ko hoće  neka proba ko neće i ne mora.Samo čekam da prođu tri mjeseca da odem na kontrolu i vidim koliko je stvarno sve ovo bilo uspješno i da to nije kako kažu sugestija.Kad ne znate kud sad i šta dalje probajte  aloju veru al pravu....

tags:stomak,bolovi,aloa vera,

No comments:

Post a Comment