Popularni postovi

BITI VIDOVNJAK ILI NE PITANJE JE SADA

Vidovnjak:Iako sam u nekim srednjm godinama kad bih trebala i mogla da donesem neke odluke šta je dobro ili loše za mene ja stojim na raskrsnici i razmišljam.
Već duže vrijeme ili bolje rečeno moj cijeli život je protkan situacijama i momentima u kojima su drugi pitali mene za savjet,neku vrstu ogledanja ,snova i sl.Ponekad sebi sam dozvolila da se upustam u takve situacije.Sve je to bilo dobro dok ja ne bih skontala da je to grijeh koji ja to ne mogu da podnesem.Sve se to odnosi na nešto što je dobro namjerno al ja ne mogu,da savladam u sebi strah od boga da se ne ogriješim.Tako da sam stavila već odavno tačku na sve to.Evo već nekoliko dana dolazim ponovo u situaciju da me mole ljudi koji su nekoj teškoj situaciji za njih bezizlaznoj mole za pomoć.samo da im kažem šta ih čeka.Poslije mojih riječi da neču i ne želim da budem gatara ni vidovnjak naišla sam na prekor jednog veoma pobožnog u učenog čovjeka.Da trebam ako mogu da kažem i pomognem ljudima,,,,jer dragi Bog daje mogućnost samo odredjenim ljudima da vide što ne mogu drugi.Kao to treba iskoristiti u pozitivne svrhe...itd....itd....
 Ipak ostajem pri svom,ja sam samo obična žena bogom data sa svojim vrlinama i manama i sa jasnom zadaćom na ovome svijetu..... 

tags:vidovnjak,priče,obična žena,

No comments:

Post a Comment