Popularni postovi

KUĆNI LJUBIMCI

Kućni ljubimci da ili ne?Kada vidim nekoga kako vodi psa i bori se s njim da ide tamo gdje gazda želi,i na kraju pas vodi gazdu do žbunja ili do drugog psa bude mi malo i smiješno.Zašto bih zavoljela neku životinju?Znam drugaricu koja nije voljela životinje ali je za nekoliko dana zavoljela psa kojeg je njen muž donio malog ,rundavog ovčara.pošto su morali da ga daju nekome jer nisu imali mjesta za velikog psa ona je bila tužna.Gledala sam i u brata kućni pas je uvijek po dolasku kući na prvom mjestu dok ostali koji se nadju u blizini  ništa ne znače u tom trenutku mom bratu kao i njegovoj porodici,mala Čila je glavna.Ima tu i ljubomore.Njihova djeca gledaju na tv samo emisije o životinjama,kćerka želi upisati šklu za veterinare,tako su svi opijeni životinjama.Priznajem nisam imala nikada životinje, kućne ljubimce pa možda i ne razumijem ove ljude.Toliko sam zauzeta djecom da možda nemam vremena ni da gledam u neke kućne ljubimce.Posebno što ću uskoro postati i nana,svi mi se smiju da budem nana sa svojim godinama,ali i to je život i njegova uzbudjenja.Kako god da razmišljam ipak ja nemam vremena za kućne ljubimce,radije ću pokušati razumiti brata i njegovu porodicu.I neka voli ko šta želi.

tags:kućni ljubimci,brat,ljubomora,

No comments:

Post a Comment