Popularni postovi

LIJEČENJE GLINOM

Iskustva s glinom su jako velika i raznovrsna.Prije neki dan sam bila u prilici da nađem svježe gline.Nikad nije viška jer ne znaš kad će zatrebati.
Moj sin je prije godinu dana pao s bicikla i slomio ključnu kost.Sada je to ko sve uredu ali njega i dalje boli.
Maže se čovjek mazati raznim gelovima i sl. što mu doktor propiše.Zamolila sam ga da me posluša i stavim mu obloge od svježe gline.Jedva sam uspjela u tome.Izerendala sam glinu , nasjeckala sitno koprive i zamiješala s nekoliko kašika sirćeta domaćeg.
 Potom sam od svega toga napravila glatku masu koju sam nanijela na pamučnu krpu.Njegovu kožu sam namazala nevenovom kremom. Zalijepila sam mu to na rame i dobro  umotala da mu ne hladi.Oblogu je držao tri sata,sasvim dovoljno.
Ponavljali smo to pet dana jer mu je godilo.Možete zamisliti nakon trećeg dana počele su da izlaze modrice ko da se tek udario.To me asocira na poslovicu starih "Sve što nema lijeka izuče ilovača."

tags:ilovača,glina,

No comments:

Post a Comment