Popularni postovi

Gdje su sada prijatelji?


Evo nekako smogoh snage i vremena da malo zavirim i u ovaj blog.Moram s vama da podijelim svoje razmišljanje.Jučer je bio tačno mjesec dana kako se ne osjećam dobro.Kako borbu vodim s kostima,doktorima i injekcijama.....Sve je to nebitno i prolazno ,akoBogda.Ima nešto što me dobro zagolicalo i što mi je dobar putokaz dalo.Uvijek sam tu za svaku svoju takozvanu prijateljicu i rodicu kad im treba rame za plakanje.....Sad meni nije trebalo ništa od njih osim možda spoznaje da im je stalo do toga kako se osjećam.Od toga nije bilo ništa.Bilo je samo po poziv da vide jesam li stvarno bolesna ili ne .....to je bilo prijateljstvo iz interesa.Uveliko sam bila izneneđena i počašćena pažnjom i pomoći osoba na koje nisam računala.Osobe koje sam smatrala samo poznanicima,kojima sam igrom slučaja bila od pomoći u ime Allaha đ.š.,i sve već davno zaboravljeno bar što se mene tiče.....Svako dobro djelo se vrati još bolje i više već što ga sam učiniš....


tags:prijatelji,korist,interesi,istinite priče,

prijateljstvo iz interesa,lažni prijatelji,prijatelji,ko je kome prijatelj,problemi i prijatelji,pomoć prijatelja

No comments:

Post a Comment