Popularni postovi

Stomak me boli


Bolovi u stomaku:Evo jedne istinite priče kojoj se od jučer smijemo i čudimo.Bili smo pozvani na ručak,ljudi obilježavali 50 god braka i pozvali sebi drage ljude.Tako da smo mi bili među glavnim mlađim zvanicama.Ja već dva dana nisam baš najbolje sa stomakom pa izbjegajem da jedem.Stalno me neko nudi da jedem a ja ko ne mogu bolit će me stomak...itd.Tada najstarije čovjek među nama kaže:"ma pustite današnju omladinu oni nemaju pojma šta je život,šta je zdravlje." Mi svi ko začuđeno upitasmo što tako misli,jer on je najstariji dedo u mom kraju i svi poštuju njegovo mišljenje.
Dedo poče da priča kako ima devedeset i sedam godina i još nema zdravstvene knjižice.Kad bi ga najviše stomak zabolio skuha sebi dobar grah i jede koliko može tako sve dok ga ne prestane da boli.Kaže kad grah počne da radi izađe napolje šeta ili nešto radi da bi mogao nesmetano da podriguje ili povraća a i prdi.Ko biva tako iz njega izađu svi nepotrbni otrovi,za dva dana bude ko nov.Inače jede samo grah i mliječne proizvode a meso kad nekom ode na ručak i za bajram.....Dedo nas sve tako narezili a mene pogotovo.
Halal mu bila svaka riječ ,evo od danas ću početi da jedem grah i to bez mesa, pa da vidim kako će biti....
tags:lijek za nadutost,bolovi u stomaku,podrigivanje,povraćanje,

No comments:

Post a Comment