Popularni postovi

Rosen tretman je terapija koja vrijedi


Još jedan pokušaj sa Rosen terapijom završio se na moje zadovoljstvo vrlo uspješno.

Dok sam tako ležala opuštena u tišini i mraku osjećala sam samo dodir koji mi je u meni budio nešto čega nisam ni svjesna...prolaznosti života,borbe za život,vraćanja u prošlost...
Na pitanje terapeuta gdje sam? Ne bih znala odgovor...idem po stijenama penjem se ,trudim se da održim ravnotežu da ne bih pala...Tako eto dio po dio mojih osjećaja se bude da bi kao grom iz vedra neba ugledala sliku od koje mi se i sada ledi krv u žilama i plače.
Vidjela sam sebe u čekaonici bolnice od koje mi je zlo...Vidjela sam svaki kamen izrezbaren i ugrađen u pod, svaku klupu i sve što piše na njima sve mi se ucrtalo u mozak. Čak i ljude sam vidjela i prepoznala.Sve je bilo kao da sam sada tamo. Osjetila sam gorak i vlažan okus zraka koji je bio prisutan jer vani je padala kiša. Čula sam zvuk pisaće mašine koji sam uvijek mrzila valjda zbog toga. Odjednom stade mašina da kuca, ja se ukočih,vidjeh nju, sestru koja me prozva da uđem...strah i gorčina sjećanja izađe na površinu pa pustih glas,glasno plačući. Hoću da se vratim u stvarnost da pobjegnem od toga. Čujem terapeutku koja mi govori da je to sve iza mene i da  nema razloga da se više uznemiravam...reče mi:"Ja ću sada završiti a ti uzmi vremena koliko ti treba".... 
Ja ostadoh tako ležati još  neko vrijeme plačući,jecajući nemoćna da se oduprem tom oscećaju .Tada sam bila samo djevojčica od 11 godina koja je sve to proživila i osjetila. Sad  nakon 42 godine sam osjetila sve to što nisam bila ni svjesna snage podsvijesti. 

Kad dođem kući sa Rosen tretmana,moji najdraži s kojima dijelim sve, mi kažu" Kako si vedra i nekako svježa iako uplakana."


Tags:prirodno liječenje,Rosen terapija,podsvijest,

No comments:

Post a Comment