Popularni postovi

Jedan plus za stranicu

Rosen metoda

Prvi susret s ovom metodom linecenja ili bolje receno oslobanje stresa na cudan nacin za mene je bio nesto  posebno.Vec dugo imam probleme s kicmom i uopste sa zlobovima.Moja prijateljica inace i moj fizioterapeut mi je predlozila da isprobamo s  novom terapijom za koju se specijalizirala.Posto i.am puno povjerenja u njen rad i znanje naravno da sam prihvatila.Odradila .i je prvu terapiju...bila sa iznenadjena naprosto sokirana.Prvi put sam  ila  a  ekoj terapiji da nista  e boli a da dijeluje.Mir i tisina u prostoriji.Osjetim njene ruke na mojim ledjima ramenima  vratu itd.Odjednom pocese da naviru neka bolna sjecanja koja me  natjerase na grcevit plac kad se malo smiri naravno uz pomoc moje rosen terapeutke tako sam lijepo uzdahnula punim plucima da sam po.islila da ce re ra da mi popucaju.Inace za mene je to nepoznanica jer  ja dugo imam hronicni opstruktivni bronhitis.Od terapije je proslo  vec 15 dana i dalje disem punim plucima. Cak mi je i dr pulmolog na kontroli rekla da  nikad  isam disala s  e im kapacitetom pluca.Jedva  cekam drugu terapiju da se oslobodim jos nekog tereta za koji  isam ni slutila da .i predstavlja problem.






No comments:

Post a Comment