Popularni postovi

Rosen metoda

Kako pacijent opisuje prvi susret sa rozen metodom.Prvi susret s ovom metodom lijecenja ili bolje receno oslobađanje stresa na cudan nacin za mene je bio nesto  posebno.Vec dugo imam probleme s kicmom i uopste sa zlobovima.Moja prijateljica inace i moj fizioterapeut mi je predlozila da isprobamo s  novom terapijom za koju se specijalizirala.Posto imam puno povjerenja u njen rad i znanje naravno da sam prihvatila.Odradila mi je prvu terapiju...bila sa iznenadjena naprosto sokirana.Prvi put sam  bila  na  nbekoj terapiji da nista  ne boli a da djeluje.Mir i tisina u prostoriji.Osjetim njene ruke na mojim leđima ramenima  vratu itd.Odjednom pocese da naviru neka bolna sjecanja koja me  natjerase na grcevit plac kad se malo smiri naravno uz pomoc moje rosen terapeutke tako sam lijepo uzdahnula punim plucima da sam pomislila da ce rebra da mi popucaju.Inace za mene je to nepoznanica jer  ja dugo imam hronicni opstruktivni bronhitis.

Od terapije je proslo  vec 15 dana i dalje disem punim plucima. Cak mi je i dr pulmolog na kontroli rekla da  nikad  nisam disala sa tim kapacitetom pluca.Jedva  cekam drugu terapiju da se oslobodim jos nekog tereta za koji  nisam ni slutila da mi predstavlja problem.

Tags:rosen metoda,rozen,







No comments:

Post a Comment