Popularni postovi

OBSTRUKTIVNI BRONHITIS I MED ŽIVOTA

Obstruktivni bronhitis kako kažu doktori nije ni malo stanje za zanemariti.Propisuju razne lijekove od koji većinu boli glava.Pumpice koje postaju svakodnevnica s kojom se budimo i liježemo.Tako sam sasvim slučajno slušala priču čovjeka koji se već godinama bori s tom bolešću.Pored svega što je do sad koristio najbolje mu pomaže med života.Odmah sam otišla do apoteke i kupila taj med života koji se baš tako zove.Tokom dana polaganao na nepcetu topim tri puta po jednu malu kašičicu meda.Na moje veliko iznenađenje već ima jedna sedmica kako mi maca ne prede u prsima.Kako moj dragi nesmetano spava i ne misli da se gušim.Mnogo lakše dišem,čak se inhaliram samo jednom dnevno čisto iz navike.Ne mora da znači da će svakome da godi za ovaj problem ali će sigurno da naće način da pomogne za nešto drugo......


tags:obstruktivni bronhitis,med,

No comments:

Post a Comment