Popularni postovi

Let avionom



Strah od letenja.Ma đaba ti sve to ja ne sjedam u avion pa makar,ni za koju ljubav i ni za čiju.Ko me želi vidjeti neka leti i doleti meni,a ja ne idem nigdje ,ne želim da gubim tlo pod nogama.
Znam ja da je ovo pomalo glupo u današnje vrijeme modernizacije al neka nema veze.Ostajem tu na našem asvaltu,pokraj naših rjeka i planina da ih gledam dok stojim čvrsto na svojim nogama....
Ne znam kako al sama pomisao na let u avionu ili bilo kako  drugo kosa mi se diže na glavi.Imam priliku da posjetim meni drage ljude,ali kako.
Strah ko strah bilo zbog čega ima skoro isti rezulatat.
Znojenje dlanova ,tresenje ruku,knedle u grlu,nervoza stomaka i ko bi mogao sve da izbroji šta se dešava u našoj glavi.Nude mi sve, povratnu kartu ali za avion i sve ostale troškove za gubitak vremena i sve....bla....bla....bla...u avion ne idem ja,hahahahaha.


tag:avion,vrijeme,nervoza,karta,znojenje dlanova

No comments:

Post a Comment