Popularni postovi

BOGATSTVO


     Jučer sam bila u prilici da mi jedno dijete kaže da sam bogata,al stvarno bogata.Na moje iznenađenje  upitala sam petogodišnju djevojčicu zašto tako misli.Djevojčica koja je sjedila  i igrala se pomalo osluškivala o čemu mi veliki pričamo odjednom je počela da nabraja sve što sam ispričala što sam sve kupila.Ostala sam bez teksta.Malo sam bolje razmislila o njenim riječima i samu sebe prekorila što mi je to trebalo.Ipak sam upitala djevojčicu da li misli da je bogatstvo ono što se može kupiti parama.Normalno rekla je da ne zna.Dala sam joj za pravo da sam stvarno bogata ali ne zato što sam ja kupila neke stvari koje može da kupi svako od nas.Bogata sam što imam mnogo dragih ljudi oko sebe koji me vole i koje ja volim.To je bogatstvo koje se ne može  kupiti.Djevojčica je začuđeno gledala i mislila o svemu tome,i skontala pa kad je to bogatstvo onda sam i ja bogata.....valjda.

tags:bogatstvo,

No comments:

Post a Comment