Popularni postovi

Bajkeri i brdski biciklizam





Ne znam kako se vi svi osjećate i šta pomislite kad ove tri riječi čujete.Meni se kosa diže na glavi.Ipak svaki dan to doživljavam i preživljavam.
Moj sin je aktivni biciklista po brdima i kojekakvima skokovima.Ma nenormalnim uslovima.
Svaki vikend mi srce siđe u pete od straha dok se on vrati sav blatnjav mokar i umoran.....
Od svega toga mi je muka ,a samo opet mislim nek je on meni živ i zdrav došao.Tek onda gledam jel čitav.Kad je nedavno slomio ključnu kost jer je pao s bicikla,mislila sam fala Bogu dobro je prošao sad će se malo opametit.Ma kakvi on još gori.Dok je skinuo one zavoje s ramena drugi dan je sjeo na biciklo.Tako iz dana u dan a dokle ne znam.Ma nek je sa srećom mom bajkeru i svima drugima....

tag:brdski biciklizam,pao s bicikl,sav blatnjav mokar i umoran,brdski biciklizam

No comments:

Post a Comment