Popularni postovi

Čudotvorac iz Maroka?



Toliko sam toga slušala o iscjelitelju Meki Torabiju da sam mislila da je to neki čudotvorac.

Kad god sam čula da je u Zagrebu pravila sam planove kako da idem za njim na nekoliko dana i vidim to čudo prirode.Evo posrečilo mi se pa on dođe u Sarajevo....Idemo svaki dan porodićno muž i ja čekamo u redu a diječije slike ostavljamo.Ljudi moji koliko je to gužva nije normalano.Nema odkud svijet nije došao.Svaki dan čujemo nova iskustva ljudi koji idu za njim gdje god mogu.Uglavnom su to pozitivna iskustva ljudi koji su se izliječili ili koji su mnogo bolje u odnosu na prvobitno stanje.

Moje lično razmišljanje je pozitivno .Sama sebi ne mogu da vjerujem da stojim danas po pet šest sati i da se ne umorim , pogotovo da sam već ujutro spremna ići opet bez imalo osjećaja bola i umora.Da li je to stvarnos ili iluzija ne znam,ali znam da ću da idem što više puta.Ako sam ja luda nije na desetine hiljada svijeta.Vrijedi probati ništa ne košta osim vremena i strpljenja....

Čudotvorac iz Maroka?mekki torabi iscjelitelj iz maroka,o iscjelitelju Meki Torabiju

No comments:

Post a Comment