Popularni postovi

Smršala sam 5 kg za dva mjeseca


Kako smaršati?Prvo sam išla na fitnes nekoliko mjeseci,godilo mi je nemam što reći,ali nisam smršala ni grama.zatim sam pokušala da ne večeram i to je ostalo tako ,ne večeram ni sada,ali kilogrami i dalje ne spadaju.Uzmem vitafon i vježbam nekih 20 dana i primijetim da mi nedostaju 3 kg težine,uz ovo nisam jela ništa slatko.

Kako sada ovo djeluje a ono što sam se mučila mjesecima nije djelovalo?to su neke tajne prirode.Neko smrša ovako ,neko onako.Moja drugarica je smršala pomoću UN dijete.

Ali za mjesec dana se vratila kilaža.kada sam vidjela da mi samo vitafon djeluje,uzmem još jednu terapiju pa se izfitafonam.Kada gle čuda još dva kilograma manje.

Možda i jeste od vitafona,jer se oni pipci stavljaju na predio oko jetre i stomaka ili crijeva s obje strane ,kako god iritira ih i dolazi do skidanja sala.sjediš ili ležiš a kile odlaze.


tags:kako da smršam,smršala sam 5 kg za dva mjeseca,vitafon mrša,dijeta za mršanje ne treba,mršavite bez dijete

No comments:

Post a Comment